Benlerin Anlamı Var Mı?

Benlerin Anlamı Var Mı?

Çin astrolojisine göre yüzümüzde ve vücudumuzda bulunan benlerin konumu, hayatımızı ve psikolojimizi etkiliyor.
Hatta benlerimizin nerede bulunduğunu doğru okumak ve ‘enerji kanallarımızı’ (chi) belirlemek geleceğimize ait ipuçları da taşıyor!
Feng Shui ve astroloji üzerine çalışmalar yapan Simon Wong, yakın zamanda benleri doğru okumak üzerine bir araştırma yaptı. İşte araştırmadan çıkan sonuçlar…
Alnının ortasında ben bulunan kişiler, otoriteyle olan problemi temsil ediyor.
Kaşların altında bulunan benler, sağlıklı bir yaşamı ve bereketi simgeliyorken,gözkapağında ben bulunması, aileyle uyumsuzluk ve para kaybetmeye daha eğimli olmayı işaret ediyor.
Yanakta bulunan benler yalnızlığı, sakin olamamayı ve bir aile oluşturma ihtiyacını, kulak üzerinde bulunan benler iyi bir kişiliği ve saygınlığı ifade ediyor. 
Ağzın üstünde bulunan benler, kişinin iyi yemekten hoşlandığını ve narin bir yapıya sahip olduğunu gösteriyor.
Burunda ben varsa dikkatli olmakta fayda var çünkü burnun bitiminde ben olması riskli bir pozisyon teşkil ediyor. Bu da kararsızlık, dengesizlik ve özellikle ilişkilerdeki istikrasızlık demek… 
Çene üzerindeki benler azmi, kararlılığı ve inatçılığı sembolize ediyor. Bu da hayatta tam bir zirve ya da tam bir dibe düşme anlamına geliyor. 
Baş ve vücudu birleştiren boyun bölgesi ruhu ve psikolojiyi temsil ediyor. Burada bulunan ben, enerji akışını engellediği için hayal kırıklığı anlamına geliyor.
Dirseğin altında bulunan ben şevkati, omuz ve dirsek arasında olan benler ise kolay para kazanabilmenin göstergesi.
Göğüste bulunan ben meslekte uzmanlaşmayı ve toplumda iyi bir konuma gelmeyi işaret ediyorken, ellerde bulunan benler çok maharetli olmayı ve başarıyı, dolayısıyla da para kazanmayı simgeliyor.
Ayak tabanı üzerinde beni bulunan kişilerin liderlik özellikleri dikkat çekiyor.
Uzm. Psikolog Semra Evrim
(www.hurriyet.com.tr'den yararlanılmıştır.)

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.